Saturday, July 8, 2023

Kazna u dužini od 6 dana


 Fejsbuk me je opet onemogućio  da dijelujem na njegovom portalu ,sa novom blokadom mojih transparetnih aktivnosti .Ali sada 6 dana .Što je najduže do sada. Namijera je da mi se skreše uticaj na one koji me kontinuirano prate .To su politički razlozi i mogu se smatrat za cenzuru . Cenzura kao takva nikada nije dobra ,jer ona znaći sputavanje slobode .Zato je važno da se čovjek ne izražava samo na jednom portalu već u više njih .Ako se poveže linkom, onda bilo kakva blokada gubi na svojoj težini i znaćenju . * Na Twitteru imam dva profila .Jedan je sa bradom  https://twitter.com/ekremfetic ,a drugi bez nje https://twitter.com/ekrem_fetic .Uglavnom se izražavam u posljednje vrijeme sa svojim komentarima na ovom drugom profilu ,ili na ovom blogu . I za kraj moja poruka .Idemo dalje ,u nove pobijede i nove uspijehe . Sa parolom Nepokolebljivo Bošnjaće !

* dodani linkovi na ovom blogu ne funkcionišu najbolje .Ako budem mogao nastojat ću da to popravim .

No comments: