Wednesday, September 29, 2010

Pad posijete blogovima

Odmah nakon što sam postavio na ovaj blog tekst Diskriminatorska odredba ,doslo je do pada posijete blogovima .Sa 51 300 na 18700.Možda nstavi i dalje da pada.Da li je tome uzrok sam tekst ili nešto drugo ,nije mi poznato?Ali ako je uzrok pomenuti tekst .Nije mi žao .Mislim da je moj zahtijev sarajevskom kantonu pravedan i human .
Makar ja zbog citiranog teksta ne prošao na ovim izborima.Mislim da bih ga ponovo napiso i to sa zadovoljstvom .Jer ako su Bošnjaci iz Sandzaka mogli da ratuju za slobodnu Bosnu i Hercegovinu .Valjda zaslužuju da ih barem poštujemo kao jednake nama samima ,Bošnjacima iz Bosne i Hercegovine.Jedna stvar me ipak brine.Ako je razlog pada posijete blogovima rećeni tekst .Onda je podijela medžu Bošnjacima mnogo dublja, nego što sam ja do danas mogao i pomislit .A to nije dobro za Bošnjačko jedinstvo .Kao ni za Bošnjački opstanak na prostorima regije ,odnosno teritoriji bivše Jugoslavije.U tom smislu treba nešto uradit, da se situacija promijeni.
Najbolji odgovor na takav problem jeste Bošnjačko pismo.

No comments: