Friday, August 14, 2009

Symbol of web site.Znak od web stranice.

Simbolićno znaćenje znaka od web stranice www.artefetic.co.ba jeste sledeće.
Liljan iz grba Kotromanića kao znak Bosne.Zvijezda u kombinaciji sa mijesecom ,koji predstavljaju Islam.Sve je zajedno u simbiozi preklapanjem i kombinacijom svijetlo tamno. Ćine odličan sklad.A znaće: ja sam Bošnjak,ja sam musliman,moja zemlja je Bosna.Tri slova 'V' jesu inicijali sljedece maksime:Volja Vlada Vijecno.Slova su poredana oko donja dva kraka zvijezde, kao na zastavi savezne Americke drzave Nevada.Vidi knjigu Zastave i grbovi Svijeta od K.W.Smith.Zemlja i mjesec su nebeska tijela u obliku lopte.U ordeđenim fazama svojih promijena jedna je polovina lopte osvijetljena (u znaku gornja polovina kruga),a druga zamraćena (u znaku druga polovina kruga).Ljiljan se nalazi u simbiozi sa zemljom i mjesecom.Ovaj znak sadrži:zemlju ,vijeru i naciju.On je vizuelna konkretizacija moje teze da treba uspostavit ravnotežu između vijere i nacije.

No comments: